اصلاح و تکمیل پایان نامه حسابداری

پژوهشکده حسابداری

تنها مرکز تخصصی
مطالعات حسابداری در کشور
09101502239 – 09103434482

اصلاح پایان نامه حسابداری جزو اقدامات کاملا تخصصی است که دانش و مهارت خاصی می طلبد

پژوهشکده حسابداری ارائه دهنده خدمات مشاوره و انجام پایان نامه های دانشگاهی
اصلاح پایان نامه حسابداری

فرم سفارش پایان نامه

اصلاح پایان نامه حسابداری

اصلاح پایان نامه حسابداری، بستگی به نوع و حجم اصلاحات  کاری بسیار دقیق و حساس است که به دانش و تجربه ای بالا نیاز دارد. تمام دانشجویان رشته حسابداری احتمالا نام «پژوهشکده حسابداری» را زیاد شنیده اند، موسسه ای کاملا فعال با شعب مختلف در سطح کشور که بصورت تخصصی فقط در زمینه نگارش و اصلاح پایان نامه حسابداری فعالیت دارد. پایان نامه هایی که جهت تکمیل یا اصلاح به این موسسه ارجاع می شوند به گونه ای مورد بازبینی قرار می گیرند که دانشجوی عزیز در ارائه  خود حتما به هدف و مقصود می رسد و نظر استاد محترم راهنما تامین میگردد.

اصلاح پایان نامه حسابداری در عمل به چه معناست

اصلاح پایان نامه حسابداری در عین حال که اقدامی جدا از فرایند پایان نامه نویسی نیست لیکن باید تفاوتهایی هم به لحاظ دانش، مهارت فنی و تجربه که نیاز دارد قائل شد. وقتی صحبت از انجام پایان نامه حسابداری می کنیم؛ ممکن است هرکسی با دانش یا تجربه ای اندک هم مدعی انجام آن باشد و بتواند کجدار و مریز کار را تا جایی جلو ببرد، اما وقتی از اصلاح پایان نامه سخن به میان بیاید؛ قطعا تنها کسانی که دارای تجارب ارزنده هستند قادر به انجام آن خواهند بود.
گاها اصلاحات زمانی مطرح می شود که دانشجو از انجام پایان نامه فارغ شده باشد و در مرحله پالایش و چکش کاری آن است که لازم است این اصلاحات از فصول ابتدایی آغاز و تافصل پنجم پیش ببرید.

چرایک پایان نامه نیاز به اصلاح پیدا میکند

هر پایان نامه ای ممکن است بارها طبق نظر استاد راهنما نیاز به اصلاح داشته باشد در برخی مواقع نظرات اصلاحی استاد راهنما به معنی نقص یا ضعف پایان نامه نیست بلکه تفاوت در دیدگاهها یا برخی نظرات سلیقه ای استاد راهنما ممکن منجر به بروز اصلاحات شود بطوریکه شاید اگر استاد دیگری راهنمای شما می بود اصلا چنین اصلاحاتی مطرح نمی شد.
صرف نظر از موارد مطروحه، در بسیاری مواقع دانشجویان عزیز حسابداری گاها بدلیل کم تجربگی یا مهارت اندک؛ پایان نامه ای ارائه می کنند که ممکن است مملو از ایرادات فنی و شکلی باشد و تکمیل و اصلاح آن اجتناب ناپذیر است اما متاسفانه در بسیاری مواقع نظرات اصلاحی استاد راهنما فراتر از توان و تخصص دانشجو است و دانشجوی عزیز را به استیصال می رساند. واقعیت این است که نظرات اصلاحی استاد راهنما همواره بخش لاینفکی از فرایند نگارش پایان نامه حسابداری است  و باید با صبوری و حوصله با آنها مواجه شد
گاهی اوقات نیز ممکن است اصلاحاتی که مطرح می شوند صرفا مربوط به خطاهای نگارشی و ویرایشی باشد و مسائل علمی مطرح نباشد، بهتر است جهت پیشگیری از چنین خطاهایی پیش از شروع نگارش پایان نامه؛ دستورالعمل نگارش پایان نامه را از سایت دانشگاه محل تحصیل دانلود کنید. بعنوان مثال؛ شیوه نامه نگارش پایان نامه حسابداری دانشگاه تهران را می توانید از اینجا دانلود کنید.

برای اصلاح پایان نامه حسابداری چه اقداماتی انجام می شود

همانطور که توضیح داده شد، اصلاحات پایان نامه معمولا توسط استاد راهنما، مشاور یا داور مطرح می گردد و چاره ای جز تمکین از آن نیست حتی اگر مطمئن هستید که برخی از نکات اصلاحی بی مورد یا غیر ضروری هستند به هیچ عنوان با استاد مربوطه مجادله نکنید چون کار پیچیده تر خواهد شد. اولین قدم برای آغاز اصلاح پایان نامه حسابداری این است که درک کنیم استاد مورد نظر دقیقا به دنبال چیست. بعنوان مثال در برخی مواقع کامنتهای اصلاحی بصورت کلی یا گنگ مطرح می شود لذا دانشجو باید درک کند که استاد دقیقا چه می خواهد.
در قدم بعدی، دانشجو موظف است تمام موارد اصلاحی را جزء به جزء به اجرا برساند تا جایی که نظر استاد مربوطه کاملا تامین شود. نظرات اصلاحی فصول اول و دوم پایان نامه حسابداری؛ اکثرا ناظر بر حذف، اضافه، مشکلات ارجاع دهی یا تکمیل یک مطلب ناقص می باشد و اگر کار دانشجو در این دو فصل خیلی ضعیف باشد؛ ممکن است با اصلاحات زیادی مواجه شود.
در فصل سوم، با توجه به ساختار این فصل استاد راهنما ممکن است از روش تحقیق ایراد گرفته باشد و معتقد باشد متدولوژی که تعیین شده مطابق با نوع تحقیق نیست. همچنین ممکن است نسبت به جامعه آماری یا پرسشنامه یا  داده های آماری و … مواردی را مطرح کرده باشد.
ایراداتی که ممکن است در فصل چهارم پایان نامه حسابداری مطرح شود، مربوط به یافته های تحقیق و صحت تجزیه و تحلیل داده ها، نرم افزاری که با آن تحلیل صورت گرفته و صحت سنجی نتایج باشد. تغییرات یا اصلاحاتی که در این فصل اعمال میشود قطعا بر روی فصل پنجم نیز تاثیر خواهد گذاشت.
فصل پنجم پایان نامه حسابداری شامل نتیجه گیری و پیشنهادات است. ایرادات رایج در این فصل اغلب مربوط به جامع نبودن نتیجه گیری، مدون نبودن پیشنهادات، حجم کم مطالب و ایرادات نگارشی باشد.
همانطور که اشاره شد اصلاح پایان نامه حسابداری فرایندی دقیق و گاها دشوار است که اگر در آن کوتاهی شود ممکن است با واکنش تند استاد مواجه شوید پس اگر دنبال موسسه ای کاملا منظم، بابرنامه و دقیق هستید این امر مهم را به پژوهشکده حسابداری محول کنید. پژوهشکده حسابداری، دارای بیش از ده سال سابقه علمی و پژوهشی در کشور میباشد و هرآنچه برای ارائه یک پایان نامه بی نقص احتیاج دارید در این موسسه پوشش داده میشود. بخصوص در زمینه اصلاح پایان نامه حسابداری از بهترین اساتید بهره می برد و مدیریتی با برنامه دارد و پیشرفت شما را بطور منظم بررسی می کند.

حدود وظایف در قبال سفارش اصلاح پایان نامه حسابداری چیست

وقتی یک پایان نامه جهت اصلاح یا تکمیل و تقویت مطالب به پژوهشکده حسابداری ارجاع میشود، ما با قبول پروژه،  در چهارچوب اصلاحات مطرح شده، تا تایید نهایی استاد راهنما مسئول و پاسخگوی شما خواهیم بود و حتی اگر خود دانشجو در این مسیر دچار مشکل شود باز هم راه برای جبران مشکلات احتمالی وجود خواهد داشت . پژوهشکده حسابداری؛ اصلاحات پایان نامه را تضمین میکند و اگر لازم باشد چندین بار در چهارچوب وظایف خود، اقدامات لازم را بعمل می آورد.
تفاوت بسیار بزرگ پژوهشکده حسابداری با سایر موسسات پژوهشی؛ مسئولیت پذیری آن است به این صورت که در پژوهشکده حسابداری هدف اصلی موفقیت صفر تا صد دانشجو است.

هزینه اصلاح پایان نامه حسابداری

 براورد هزینه اصلاح پایان نامه حسابداری به میزان اصلاحات و ضعف یا نقائص پایان نامه بستگی دارد. در طول سالها فعالیت پژوهشی بارها با پایان نامه هایی برخورد کرده ایم که استاد راهنما با یک کامنت به ظاهر ساده؛ کل محتوای پایان نامه دانشجو را زیر سوال برده بطوریکه دانشجو ناگزیر به بازنویسی کامل پایان نامه گردیده است. در نقطه مقابل نیز ممکن است تعداد کامنتهای اصلاحی زیاد اما نوع اصلاحات درخواستی استاد راهنما سطحی و ساده باشد. بنابراین پیش از اظهار نظر در مورد هزینه اصلاح پایان نامه حسابداری؛ بهتر است کل کار مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد.

اصلاحات بعد از دفاع پایان نامه

ممکن است یک پایان نامه حسابداری در تمام مسیر با نظارت مستقیم استاد راهنما انجام شده و مورد تایید ایشان باشد لیکن در جلسه دفاع با نظرات اصلاحی هیئت داوران مواجه گردد. در چنین مواردی اگر اصلاحات اساسی و مهم باشد؛ نمره ای به دانشجو تعلق نمی گیرد و پذیرش پایان نامه منوط به انجام اصلاحات و بازنگی پایان نامه خواهد بود. اما اگر کلیات پایان نامه مورد تایید واقع شده باشد اما نواقصی یا خطاهایی هم وجود داشته باشد؛ نمره دفاع پایان نامه لحاظ می شود اما باز هم دانشجو موظف خواهد بود اصلاحات مورد نظر هیئت داوران را در پایان نامه  اعمال کند در حالت دوم می توان خوش بین بود که با تغییراتی مختصر پایان نامه مورد تایید واقع شود.

نظرات  کاربران

نظرات کاربران یا دانشجویانی که از خدمات این مرکز استفاده کرده اند؛ سرمایه ای گرانبها تلقی می شود که می تواند پله هایی برای ترقی و بهبود خدمات ما به دانشجویان باشد لذاتقاضا داریم چنانچه سابقه همکاری با این موسسه را داشته اید؛ ما را از نظرات ارزشمند خود بی بهره نگذارید.

یکی از نقاط قوت پژوهشکده حسابداری این هست که فقط بصورت تخصصی در رشته حسابداری و مدیریت مالی فعالیت میکنه و به رشته های دیگه ورود نکرده. همین مساله شده که خدماتش کاملا تخصصی و ویژه باشه. ممنون از مدیریت محترم

هادی اسماعیلی, دانشگاه تهران

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو دارین، این نکته مهمترین عامل برای یک دانشجو هست که استرس و نگرانی نداشته باشه ، با ارسال هر پیام، از سرعت پاسخدهی تون خوشحال میشم !!

مژده نیک پی, دانشگاه آزاد تهران شمال

با درود فراوان، از سال 1398 از خدمات تخصصی پژوهشکده حسابداری استفاده می کنم. هیچ ضعفی در خدماتتون ندیدم تا جایی که برای تمامی دانشجویان حسابداری مجموعه شما رو توصیه می نماییم.

نیکان مالکی, دانشگاه ارومیه

من دانشجوی دکترای حسابداری هستم چند بار هم موضوع به استاد دادم ولی تایید نکردن. تعریف شما رو از دوستان شنیدم؛ چطور می تونم از خدمات شما استفاده کنم؟ و اینکه آیا تبریز هم شعبه دارین؟

پیمان پورجبار, دانشگاه تبریز

خدماتتون خوب و حرفه ای هست ولی ایکاش برای مشتریایی که دوستانشون رو بهتون معرفی می کنن یک تخفیف لحاظ کنید و فرقی قائل بشین به نظرم این نقطه ضعف تون هست.

آیسان تقیزاده, دانشگاه یادگار امام

وقتی اینهمه در دانشکده های حسابداری از مجموعه شما رضشایت دارند؛ چرا شرایط پرداخت هزینه ها رو اقساطی نمی کنین که به دانشجوها هم فشار وارد نشه؟

کامران ترابی, دانشگاه گیلان

خواستم اطلاع بدم که من از پایان نامه ام دفاع کردم، بینهایت ازتون تشکر می کنم واقعا خیلی استرس داشتم امیدوارم در مقطع دکتری هم بتونم با کمک شما موفق بشم

فاطمه میرجانی, دانشگاه شهید بهشتی

پژوهشکده حسابداری خوبی ها و مزایای زیادی داره اما به نظر من یکی از مهمترین هاش داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

سعید محمدزاده, دانشگاه یاسوج

من از پایان نامه ام دفاع کردم میخواستم بدونم برای مقاله چطور می تونم اقدام کنم؟ ممنون از پشتیبانی خوبتون

یاشار ملامحمد, دانشگاه اصفهان

قیمتتون با موسسات دیگه تقریبا یکسان هست ولی کیفیت خدمات شما خیلی خیلی بهتره که نشان دهنده مدیریت قوی و مسئولیت پذیری تون هست. فقط اگر برای مشتریهای قدیمی آفر تعیین می کردین خیلی خوب می شد

زینب مالمیریان, دانشگاه آزاد اسلامشهر

اینهمه  ازتون تعریف می کنن ولی توی شهرهای دیگه شعبه ندارید به نظرم این یک نقطه ضعف هست چون فقط دانشجوهای تهرانی دسترسی حضوری دارن

یاسمین میرابریشمی, دانشگاه آزاد اهواز

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر

من تعریف زیادی از مجموعه شما در دانشگاه خودمون و حتی بچه های دیگه شنیده بودم و با شناخت قبلی مراجعه کردم پشتیبانی عالی بود و کیفیت کار از نظر خودم مطلوب بودش بازم دستتون درد نکنه برای ادامه کار مزاحمتون میشم

سمیرا اسکندری, دانشگاه اصفهان

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر

قیمت کار من کمی بالا بودن ولی از کیفیت راضی بودم

نیما ریاحی, دانشگاه آزاد قم

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

کاظم حیدرخانی, دانشگاه آزاد شهرری

به دانشجوهای عزیز توصیه می کنم سراغ موسسات متفرقه نرن اگر از اول با پژوهشکده حسابداری آشنا شده بودم شرایطم خیلی متفاوت بود. ساعت 1 شب پیام فرستادم پشتیبانم در دسترس بود. بسیار راضی هستم.

زهرا سادات موسوی, دانشگاه آزاد رشت

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

همه مشتریاتون راضی هستن ولی یه تخفیفی برای کار من در نظر نگرفتین و این یک ضعف برای موسسه شماست

سیما روشن, دانشگاه علامه

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

غزال شاکری, دانشگاه آزاد دهلران

من از کیفیت کار خانم حنظلی بسیار راضی بودم و تشکر می کنم استاد راهنمام خیلی خوششون اومد درسته که از نظر زمان بندی کمی تاخیر داشتن اما کیفیت کارشون حرف نداشت

کیوان کاهه, دانشگاه تهران

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا ادامه کارم رو انجام بدین

سیدرضا بیدار, دانشگاه فردوسی مشهد

با سلام تجربه ی استفاده از خدمات پژوهشکده حسابداری واقعاً راضی کننده هستش برعکس موسسات دیگه که پشتیبانی به شدت ضعیفی رو ارائه میدن.

سحر پیربابا, دانشگاه آزاد زابل

بی نهایت سپاس از پشتیبانی و ارائه بهترین خدمات. موفق باشید

سعید زاکانی, دانشگاه آبیک

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ مشتری را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

مهدیه کشاورز, دانشگاه شمال