هزینه انجام پایان نامه حسابداری

پژوهشکده حسابداری

تنها مرکز تخصصی
مطالعات حسابداری در کشور
09101502239 – 09103434482

مناسب ترین هزینه انجام پایان نامه حسابداری را از پژوهشکده حسابداری مطالبه کنید

این مجموعه منحصرا در رشته حسابداری فعالیت دارد و با تمام ظرفیت در کنار دانشجویان حسابداری هستیم
هزینه انجام پایان نامه حسابداری

فرم سفارش پایان نامه

هزینه انجام پایان نامه حسابداری

قبل از اینکه وارد مبحث قیمت انجام پایان نامه حسابداری بشویم ابتدا بهتر است به طور خلاصه درباره این که چه عواملی میتواند بر تعیین هزینه انجام پایان نامه حسابداری تاثیر بگذارد اطلاعاتی داشته باشیم.
در این صفحه عوامل تاثیرگذار بر قیمت به طور اجمالی تشریح می شود و شما عزیزان متوجه این موضوع خواهید شد که برای تهیه یک پایان نامه با کیفیت و علمی چه پارامترهایی لازم است. واقعیت این است که تعرفه ثابتی برای انجام یک پایان نامه حسابداری وجود ندارد و هر موضوع و پروژه  ای، قیمت مختص خود را دارد. اما اگر بایک موسسه معتبر و دلسوز کار کنید مطمئن خواهید بود هزینه ای که به شما اعلام می شود اولا کاملا منصفانه و منطقی است و ثانیا هزینه ای که پرداخت می کنید به هیچ وجه صرف ناکارآمدی سیستم نخواهد شد بلکه تمام و کمال صرف طرح پژوهشی شما می شود.

شرایط پرداخت هزینه پایان نامه حسابداری

جهت تسهیل شرایط دانشجویان حسابداری؛  پرداخت هزینه انجام پایان نامه بصورت اقساطی است. در واقع پس از آنکه قیمت نهایی توسط سرپرست  محققین موسسه تعیین گردید؛ دانشجوی محترم می تواند مبلغ مزبور را بصورت اقساطی و همزمان با پیشرفت بخشهای مختلف پایان نامه؛ بپردازید.
به این صورت که پس از حصول توافقات اولیه بین دانشجو و موسسه؛  با واریز حدود 10 درصد از مبلغ کل توافق شده، تمام اقدامات لازم برای شروع نگارش پایان نامه با تمام توان آغاز می شود و 90% بقیه مبلغ نیز طی 8 قسط  به حساب موسسه پرداخت میگردد.
در پژوهشکده حسابداری علاوه بر آنکه قیمت پروژه ها بسیار دقیق و مناسب تعیین میگردد؛ شرایط پرداخت نیز به گونه ای طراحی شده است که هیچ فشار اقتصادی به دانشجویان عزیز تحمیل نشود بنابراین در صورت وجود ظرفیت خالی برای پذیرش انجام پایان نامه حسابداری در این موسسه؛ از همین امروز می توانید اقدام کنید.

ضمانت پرداخت وجه و حسن انجام کار

تمام مبالغی که دانشجو بعنوان اقساط هزینه انجام پایان نامه حسابداری پرداخت می کند به حساب موسسه است و نه محقق بنابراین می توانید مطمئن شوید تا کار به درستی انجام نشود؛ با محقق تسویه حساب نخواهد شد. موسسه نیز ضامن انجام صحیح و دقیق مراحل پایان نامه است و تا زمانی که یک کار حرفه ای و کامل به دانشجو تحویل داده نشود، با محقق مربوطه تسویه نهایی صورت نمیپذیرد بنابراین هیچ نگرانی از بابت ارائه یک کار کامل  و با کیفیت و همچنین مسئولیت پذیری محقق وجود ندارد.
البته برای دانشجویانی که قبلا با پژوهشکده حسابداری کار کرده اند؛ سوابق این مرکز گویای همه چیز هست لیکن مطرح کردن این مسائل برای دوستان عزیزی است که برای اولین بار قصد آغاز همکاری با این مجموعه را دارند تا اطمینان کافی داشته باشند که ما حافظ منافع شان هستیم و تا جلسه دفاع از آنها پشتیبانی می کنیم

ضمانت خدمات

هزینه انجام پایان نامه حسابداری شامل چه خدماتی است

مبالغی که دانشجویان عزیز بابت انجام پایان نامه حسابداری میپردازند در حالت عادی شامل صفر تا صد مراحل پایان نامه است که مشتمل بر انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری تا مرحله تایید استاد راهنما، نگارش پروپوزال، نگارش فصلهای پایان نامه، انجام تحلیل داده های مالی مربوط به پروژه با نرم افزارهای تخصصی، انجام تمامی نظراتی اصلاحی استاد راهنما و پشتیبانی و بیان نکات آموزشی است.
عزیزانی که بخشی ازپروژه  پایان نامه شان را خودشان شخصا انجام داده یا اینکه توسط موسسات دیگری به انجام رسانده اند؛ طبیعتا هزینه ادامه کار را پرداخت خواهند کرد. به بیان دیگر؛ هر دانشجویی می تواند در صورت تمایل فقط بخشی از پروژه را به محققین پژوهشکده حسابداری محول نماید.

بهترین مرکز نگارش پایان نامه حسابداری

پژوهشکده حسابداری شامل تیم هایی با تجربه و دلسوز است  که دست به دست یکدیگر داده و خدماتی حرفه ای و در خور تحسین را در اختیار دانشجویان عزیز رشته حسابداری قرار می دهند. کادر پژوهشی این مجموعه با تلاشی ستودنی زحمت پژوهش، ترجمه، یادداشت برداری، تدوین و آموزش صفر تا صد پایان نامه را به به دوش کشیده و فایل نهایی را در عین برخورداری از کیفیتی بی نظیر در اختیار عزیزان دانشجو قرار می دهند.
به اعتقاد اغلب دانشجویان عزیز رشته حسابداری، این پژوهشگاه با توجه به استانداردهای بالای دانشگاه تهران رتبه یک در ارائه خدمات تخصصی را در بین موسسات  پژوهشی برخوردار است که این خود مسئولیت ما را در قبال دانشجویان عزیز دو چندان می کند.

چگونگی کاهش هزینه انجام پایان نامه حسابداری

ما می دانیم که برخی از دانشجویان بدلیل مشکلات اقتصادی؛ در پرداخت هزینه انجام پایان نامه حسابداری مشکل دارند این عزیزان می توانند با راهکارهایی؛ نسبت به تقلیل و کاهش هزینه ها اقدام نمایند. این اقدامات عمدتا شامل برعهده گرفتن بخشهای از پایان نامه است که به تخصص و مهارت کمتری نیاز دارد و این عزیزان میتوانند خودشان نسبت به نگارش آن بخشها اقدام کنند. بعنوان مثال فصل دوم پایان نامه که بیشتر شامل پیشینه تحقیق و مبانی نظری است، شاید از عهده دانشجویان عزیزی که حتی فاقد تجربه هستند نیز بربیاید بنابراین می توانید با مشورت گرفتن از ما و تقسیم وظایف نسبت به کاهش هزینه های انجام پایان نامه خود اقدام نمایید.

هزینه نوشتن پروپوزال

نوشتن پروپوزال حسابداری نیز قیمت ثابت و تعریف شده ای ندارد. شاید به جرات بتوان اظهار داشت که برای کارهای پژوهشی نمی توان یک قیمت ثابت بصورت تعرفه تعیین کرد و قیمت گذاری پروژه ها بهتر است که بررسی شرایط پروژه صورت پذیرد.
هزینه انجام پروپوزال حسابداری زمانی به تنهایی مطرح می شود که دانشجو (فعلا) فقط قصد برون سپاری پروپوزال را دارد و در مورد کل پایان نامه هنوز تصمیمی نگرفته است. در چنین حالتی با توجه به نوع کار و شرایط موجود یک قیمت کلی فقط برای انجام پروپوزال تعیین می گردد و بخشهای دیگر پایان نامه مد نظر قرار نمیگیرد. دانشجویان عزیز قادر خواهند بود هزینه انجام پروپوزال حسابداری را پس از حصول توافق در دو یا سه قسط بپردازند.

هزینه اصلاح پایان نامه های ناقص

برای پایان نامه هایی که صفر تا صد آن در این مرکز به انجام رسیده است؛ همانطور که قبلا هم ذکر شد هزینه ای بابت انجام اصلاحات دریافت نخواهد شد و این خدمات جزو خدمات رایگان موسسه می باشد اما دانشجویانی که خودشان شخصا نسبت به نگارش پایان نامه اقدام کرده اند و یا  اینکه پایان نامه آنها در موسسات دیگری به انجام رسیده است و با انبوهی از نظرات اصلاحی استاد راهنما یا مشاور مواجه شده اند؛ برای اصلاح پایان نامه به پژوهشکده حسابداری مراجعه می کنند؛ می باسیستی مبلغی را بابت انجام اصلاحات آن بپردازند.
طبیعی است که هزینه انجام اصلاحات یک پایان نامه به نوع و حجم اصلاحاتی که توسط استاد راهنما مطرح شده است بستگی دارد و پیش از صحبت در مورد هزینه؛ باید کار مورد بررسی قرار بگیرد. در این رابطه می توانید مقاله «اصلاح پایان نامه حسابداری» را مطالعه کنید و یا با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.

هزینه انجام رساله دکتری حسابداری

رساله دکتری حسابداری کامل ترین طرح پژوهشی است که یک دانشجو در طول تحصیل خود موظف به انجام و ارائه آن است و طبیعتا نیاز به مطالعاتی جامع و کامل دارد بطوری که خروجی کار بتواند مرزهای دانش را در حوزه های مختلف حسابداری توسعه دهد.
هزینه نهایی انجام رساله دکتری حسابداری به عوامل بسیار زیادی وابسته است. براورد تعیین قیمت این پروژه ممکن است با توجه به سیاسیتهای پژوهشی و سطح علمی، در هر موسسه با موسسه دیگر متفاوت باشد و مبلغ آن با توجه به آنالیز دقیقی که صورت می گیرد، تخمین زده می شود. به بیان دیگر قیمت انجام رساله دکتری حسابداری به این شکل که هزینه ای از پیش تعیین شده باشد، از نظر منطقی اشتباه است. توصیه می کنیم جهت آگاهی از نحوه براورد هزینه انجام رساله دکتری حسابداری همین حالا با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نظرات دانشجویان عزیز هموارjه یکی از ارکان موفقیت پژوهشکده حسابداری بوده است و این نظرات همچون گنجینه ای ارزشمند تلقی می گردد. از دانشجویان عزیزی که سابقه همکاری با این مرکز را دارند دعوت می شود نظرات خود را با ما و سایر دانشجویان عزیز به اشتراک بگذارند

من تعریف زیادی از مجموعه شما در دانشگاه خودمون و حتی بچه های دیگه شنیده بودم و با شناخت قبلی مراجعه کردم پشتیبانی عالی بود و کیفیت کار از نظر خودم مطلوب بودش بازم دستتون درد نکنه برای ادامه کار مزاحمتون میشم

سمیرا اسکندری, دانشگاه اصفهان

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر

قیمت کار من کمی بالا بودن ولی از کیفیت راضی بودم

نیما ریاحی, دانشگاه آزاد قم

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

کاظم حیدرخانی, دانشگاه آزاد شهرری

به دانشجوهای عزیز توصیه می کنم سراغ موسسات متفرقه نرن اگر از اول با پژوهشکده حسابداری آشنا شده بودم شرایطم خیلی متفاوت بود. ساعت 1 شب پیام فرستادم پشتیبانم در دسترس بود. بسیار راضی هستم.

زهرا سادات موسوی, دانشگاه آزاد رشت

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

همه مشتریاتون راضی هستن ولی یه تخفیفی برای کار من در نظر نگرفتین و این یک ضعف برای موسسه شماست

سیما روشن, دانشگاه علامه

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

غزال شاکری, دانشگاه آزاد دهلران

من از کیفیت کار خانم حنظلی بسیار راضی بودم و تشکر می کنم استاد راهنمام خیلی خوششون اومد درسته که از نظر زمان بندی کمی تاخیر داشتن اما کیفیت کارشون حرف نداشت

کیوان کاهه, دانشگاه تهران

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا ادامه کارم رو انجام بدین

سیدرضا بیدار, دانشگاه فردوسی مشهد

با سلام تجربه ی استفاده از خدمات پژوهشکده حسابداری واقعاً راضی کننده هستش برعکس موسسات دیگه که پشتیبانی به شدت ضعیفی رو ارائه میدن.

سحر پیربابا, دانشگاه آزاد زابل

بی نهایت سپاس از پشتیبانی و ارائه بهترین خدمات. موفق باشید

سعید زاکانی, دانشگاه آبیک

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ مشتری را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

مهدیه کشاورز, دانشگاه شمال

یکی از نقاط قوت پژوهشکده حسابداری این هست که فقط بصورت تخصصی در رشته حسابداری و مدیریت مالی فعالیت میکنه و به رشته های دیگه ورود نکرده. همین مساله شده که خدماتش کاملا تخصصی و ویژه باشه. ممنون از مدیریت محترم

هادی اسماعیلی, دانشگاه تهران

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو دارین، این نکته مهمترین عامل برای یک دانشجو هست که استرس و نگرانی نداشته باشه ، با ارسال هر پیام، از سرعت پاسخدهی تون خوشحال میشم !!

مژده نیک پی, دانشگاه آزاد تهران شمال

با درود فراوان، از سال 1398 از خدمات تخصصی پژوهشکده حسابداری استفاده می کنم. هیچ ضعفی در خدماتتون ندیدم تا جایی که برای تمامی دانشجویان حسابداری مجموعه شما رو توصیه می نماییم.

نیکان مالکی, دانشگاه ارومیه

من دانشجوی دکترای حسابداری هستم چند بار هم موضوع به استاد دادم ولی تایید نکردن. تعریف شما رو از دوستان شنیدم؛ چطور می تونم از خدمات شما استفاده کنم؟ و اینکه آیا تبریز هم شعبه دارین؟

پیمان پورجبار, دانشگاه تبریز

خدماتتون خوب و حرفه ای هست ولی ایکاش برای مشتریایی که دوستانشون رو بهتون معرفی می کنن یک تخفیف لحاظ کنید و فرقی قائل بشین به نظرم این نقطه ضعف تون هست.

آیسان تقیزاده, دانشگاه یادگار امام

وقتی اینهمه در دانشکده های حسابداری از مجموعه شما رضشایت دارند؛ چرا شرایط پرداخت هزینه ها رو اقساطی نمی کنین که به دانشجوها هم فشار وارد نشه؟

کامران ترابی, دانشگاه گیلان

خواستم اطلاع بدم که من از پایان نامه ام دفاع کردم، بینهایت ازتون تشکر می کنم واقعا خیلی استرس داشتم امیدوارم در مقطع دکتری هم بتونم با کمک شما موفق بشم

فاطمه میرجانی, دانشگاه شهید بهشتی

پژوهشکده حسابداری خوبی ها و مزایای زیادی داره اما به نظر من یکی از مهمترین هاش داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

سعید محمدزاده, دانشگاه یاسوج

من از پایان نامه ام دفاع کردم میخواستم بدونم برای مقاله چطور می تونم اقدام کنم؟ ممنون از پشتیبانی خوبتون

یاشار ملامحمد, دانشگاه اصفهان

قیمتتون با موسسات دیگه تقریبا یکسان هست ولی کیفیت خدمات شما خیلی خیلی بهتره که نشان دهنده مدیریت قوی و مسئولیت پذیری تون هست. فقط اگر برای مشتریهای قدیمی آفر تعیین می کردین خیلی خوب می شد

زینب مالمیریان, دانشگاه آزاد اسلامشهر

اینهمه  ازتون تعریف می کنن ولی توی شهرهای دیگه شعبه ندارید به نظرم این یک نقطه ضعف هست چون فقط دانشجوهای تهرانی دسترسی حضوری دارن

یاسمین میرابریشمی, دانشگاه آزاد اهواز

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر