انجام پروپوزال حسابداری

پژوهشکده حسابداری

تنها مرکز تخصصی
مطالعات حسابداری در کشور
09101502239 – 09103434482

نگارش پروپوزال حسابداری یک کار تخصصی و بسیار مهم است که حتما باید مطابق با ضوابط و استانداردهای تعریف شده؛ به انجام برسد

ما با تجاربی که داریم؛ تصویب فوری پروپوزال حسابداری را تضمین می کنیم و اهمیتی ویژه برای آن قائلیم
انجام پروپوزال حسابداری

فرم سفارش پایان نامه

انجام پروپوزال حسابداری

نگارش پروپوزال حسابداری بدلیل اهمیت و حساسیتی که دارد؛ همواره برای دانشجویان این رشته با چالشهایی همراه بوده است چراکه بسیاری از دانشجویان رشته حسابداری بدلیل مشغله هایی که دارند  در انجام پروپوزال و تصویب آن با مشکل مواجه هستند. از طرف دیگر عدم آگاهی و تجربه کافی سبب می شود تا تامین رضایت استاد راهنما  به چالشی بزرگ برای برای دانشجویان بدل شود. پژوهشکده حسابداری یک مرکز تخصصی در امر نوشتن پروپوزال حسابداری است و با اتکاء به تجربه محققین ممتاز خود؛ در کوتاهترین زمان ممکن پروپوزال شما را به مرحله تصویب می رساند.

تضمین و کیفیت پروپوزال حسابداری

ممکن است زمان آن رسیده باشد که با ارائه یک پروپوزال کاملا اصولی و باکیفیت؛ اقدامات اولیه جهت نوشتن پایان نامه تان را آغاز کنید اما از مواجهه با این مساله نگران هستید. گاها ندانستن اصول و قواعد پروپوزال حسابداری را بهانه می‌کنیم و گاهی هم شاهد هستیم که فرصت‌ها به خاطر همین تعلل از دست می‌روند.
وجود یک موسسه متخصص و با تجربه در کنارمان می تواند کمک بزرگی باشد که به ما اطمینان ورود به چالش پروپوزال را بدهد. نوشتن یک پروپوزال اصولی و با کیفیت حسابداری بدلیل تجارب بسیار زیاد و ارزنده، برای محققین «پژوهشکده حسابداری»  یک مساله کوچک و جزئی است پس دیگر نگران نباشید و از همین امروز کار خودتان را شروع کنید. اطمینان ما از کیفیتی که ارائه می کنیم در حدی است که تصویب فوری پروپوزال و همچنین استرداد کامل وجه (در صورت عدم رضایت) را تضمین می کنیم.

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه نوشتن پروپوزال حسابداری شاید به عوامل متعددی بستگی داشته باشد که “عنوان پایان نامه” یکی از مهمترین انهاست اما با استفاده از تجربه و مهارت می توان هزینه پروپوزال را تا حد زیادی کاهش داد. در پژوهشکده حسابداری «هزینه انجام پروپوزال حسابداری» چگونه بسیار ارزان و مناسب تمام می شود؟ دلیل این مساله آن است که کثرت پروژه هایی که توسط محققین این مجموعه  انجام شده است؛ سبب شده است نگارش یک پروپوزال علمی و فاخر دیگر یک چالش زمان بر نباشد.
ضمنا دانشجویان عزیز حسابداری می توانند هزینه انجام پروپوزال حسابداری را (هر مبلغی که تعیین گردد) در دو مرحله بپردازند بخشی از مبلغ در هنگام شروع و بخش دیگر هنگام تکمیل و دریافت.

اجزاء پروپوزال حسابداری

پروپوزال حسابداری مانند سایر رشته های دانشگاهی از اجزاء و ساختار استانداردی پیروی می کند که دانشجویان عزیز باید حتما مطابق با آن کار را تدوین کنند. اولین قدم برای آغاز نگارش پروپوزال، «انتخاب موضوع پروپوزال» است. عنوان پروپوزال باید حائز شرایطی باشد که جهت آشنایی بیشتر می توانید مقاله مزبور را مطالعه کنید.
بعد از انتخاب موضوع پایان‌نامه بهتر است تکراری نبودن آن از سامانه ایرانداک استعلام گرفته شود سپس نگارش بخشهای پروپوزال آغاز شود. در ابتدا بایستی ایده‌های خودمان را در قالب «بیان مساله» و «اهمیت و ضرورت تحقیق» به رشته تحریر درآوریم. در ادامه با نگارش «سوالات تحقیق»، «فرضیات»، «اهداف»، «روش تحقیق» و «پیشینه تحقیق» به یک جمع بندی کامل در پروپوزال می رسیم. در خاتمه نیز با معرفی فهرستی از منابع می توانیم پروپوزال را نهایی کنیم.البته پروپوزال حسابداری اجزای دیگری هم دارد مثل «نوآوری» یا «مدل» و … که با توجه به موضوع انتخابی به هرکدام از این سرفصلها به نحوی شایسته پرداخته خواهد شد.

حدود وظایف و تعهدات پژوهشکده حسابداری در قبال پروپوزال

اگر بخواهید پروپوزال شما در پژوهشکده حسابداری به انجام برسد؛ ما از انتخاب موضوع تا تصویب نهایی پروپوزال از شما پشتیبانی می کنیم و هیچ قید و شرطی نیز خدمات این مجموعه را محدود نمی کند.
توجه داشته باشید که زمان در انجام پروپوزال حسابداری بسیار حائز اهمیت است بدلیل آنکه پیش از تصویب پروپوزال، اجازه شروع نگارش فصلهای پایان نامه داده نمی شود و همچنین طبق ضوابط اغلب دانشگاههای کشور، باید بین چهار تا شش ماه از تاریخ تصویب پروپوزال بگذرد تا اجازه دفاع از پایان نامه را داشته باشید بعبارت دیگر هرچقدر تصویب پروپوزال به تاخیر بیافتد؛ به تبع آن دفاع شما نیز با تاخیر مواجه خواهد شد. بنابراین شما به موسسه ای نیاز دارید که نگارش، پشتیبانی و تصویب فوری پروپوزال را تضمین کند.

سوابق پژوهشکده حسابداری در انجام پروپوزال مقطع ارشد و دکتری

تعداد پروپوزالهای انجام‌ شده در این‌ مرکز

0جلد

تعداد پروپوزالهای در دست اقدام

0پروپوزال

ظرفیت باقی مانده برای قبول سفارش

0سفارش

اصلاح و تکمیل پروپوزال

چنانچه پروپوزال یک دانشجو در پژوهشکده حسابداری انجام شده باشد و استاد محترم راهنما نسبت به آن نظرات اصلاحی مطرح کرده باشند؛ برای انجام اصلاحات پروپوزال هیچ هزینه ای متوجه شما نخواهد بود و اصلاح پروپوزال جزو وظایف تعریف شده محققین پژوهشکده حسابداری است. اما دانشجویانی که خودشان شخصا نسبت به نگارش پروپوزال اقدام کرده اند ولی بدلایل ضعف در نگارش یا نقص و … موفق به تصویب آن نشده اند می توانند وظیفه اصلاح و تکمیل پروپوزال را به پژوهشکده حسابداری محول کنند تا با هزینه ای مناسب یک کار اصولی و استاندارد دریافت نمایند. این شرایط در اصلاح پایان نامه حسابداری نیز صادق است.
نوشتن پروپوزال حسابداری از جمله حساسترین مسائل پیش روی دانشجویان عزیز است. انجام پروپوزال حسابداری توسط یک مجموعه فاقد صلاحیت یا سپردن آن به دست محققین کم تجربه نه تنها باعث هدر رفت وقت خواهد شد، بلکه ممکن است مراحل تصویب آن را پیچیده‌ نماید.

اقدامات لازم قبل از تصویب پروپوزال

یکی از اقدامات ضروری بعد از نگارش پروپوزال حسابداری و پیش از تصویب آن، مساله همانند جویی است. تقریبا در تمام دانشگاههای کشور دستورالعملی وجود دارد که طی آن دانشجو می بایستی پروپوزال خود را در سامانه همانندجویی بارگزاری کرده و درصد تشابه پروپوزال خود را با کارهایی که توسط دانشجویان دیگر نوشته شده است تعیین کند. حداقل استاندارد این تشابه 30% است و اگر یک پروپوزال بیش از این مقدار با کارهای دیگر تشابه داشته باشد، فاقد شرایط تصویب است. ممکن است برخی از دانشجویان از این مساله غافل باشند ولی باید توجه کافی به آن داشته باشید.

اقدامات لازم بعد از تصویب پروپوزال

بعد از تکمیل و تصویب پروپوزال حسابداری، دانشجو اجازه خواهد داشت تا بر روی فصول پایان نامه خود کار کند. همانطور که قبلا اعلام شد؛ از تاریخ تصویب پروپوزال باید شش ماه بگذرد تا شما اجازه دفاع از پایان نامه را کسب نمایید. بهتر از پیش از شروع فصلهای پایان نامه، متن پروپوزال را در ایرانداک با نام خودتان به ثبت برسانید تا بعدها با مشکلات احتمالی مواجه نشوید.

نکاتی درباره نوشتن پروپوزال حسابداری

همانطور که می دانید؛ نوشتن پروپوزال حسابداری اولین قدم برای ورود به پژوهش اصلی شما یا همان پایان نامه است پس در انجام آن باید با نهایت دقت و وسواس عمل کنید. پروپوزالی که می نویسید باید زیربنا ومبنای انجام پایان نامه حسابداری قرار بگیرد پس هر نوآوری یا اهدافی را که در پروپوزال تبیین می کنید؛ بایستی در پایان نامه به آن دست یابید بنابراین از این نظر نوشتن پروپوزال حسابداری از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که پایان نامه شما نمی تواند از چهارچوبی که در پروپوزال تعیین کرده اید خارج شود. در انجام پروپوزال حسابداری بایستی دسترسی به داده های مالی که در فصل چهارم پایان نامه بایستی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد؛ بررسی و کنترل شود.

سفارش انجام پروپوزال حسابداری

 سفارش انجام پروپوزال حسابداری در این پژوهشکده به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه ای انجام می پزیرد و دانشجویان عزیز می توانند با کمترین هزینه و نگرانی خاصی پروپوزال خود را به یک محقق مجرب و دلسوز بسپارند. برای اینکار می توانید فرم ابتدای صفحه را تکمیل و ارسال کنید یا اینکه همین حالا با کارشناسان شیفت موسسه تماس بگیرید. همچنین کارشناسان مجموعه از طریق واتس آپ بصورت تمام وقت پاسخگوی سوالات شما هستند.

پژوهشکده حسابداری

از مطالب گفته شده چنین برمیآید که نوشتن پروپوزال حسابداری نیازمند توجه و تمرکز فراوانی است که از عهده برخی از دانشجویان خارج است. حال فرض کنید پیگیری‌ها و امور پراسترس را به یک مجموعه متخصص و با تجربه محول کنید با یک پشتیبانی قوی لازم نیست تمام اقدامات لازم برای نگارش پروپوزال را خودتان بر عهده بگیرید. کیفیت پروژه تان افزایش پیدا می‌کند و بدیهی است که شاهد پیشرفت فوق العاده‌ای در پایان نامه تان نیز خواهید بود. پژوهشکده حسابداری مرکز تخصصی نوشتن پروپوزال حسابداری بصورت تمام وقت پاسخگوی سوالات شماست.

نظرات کاربران

ما اطمینان داریم که اعتماد دانشجویان عزیز بزرگترین سرمایه ماست و تمام تلاشمان در سالهای متمادی این بوده است که رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. امروز اعتماد به پژوهشکده حسابداری بسیار راحت‌تر است زیرا میزان رضایت دانشجویان عزیزی که پیشتر با این مجموعه کار کرده اند نشان دهنده روند اصولی و علمی کارها در آن مجموعه است. ما از انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری تا جلسه دفاع پشتیبان شمائیم. در ادامه نظرات برخی از کاربرانی که در خصوص این مجموعه اظهار نظر کرده اند مشاهده می کنید:

یکی از نقاط قوت پژوهشکده حسابداری این هست که فقط بصورت تخصصی در رشته حسابداری و مدیریت مالی فعالیت میکنه و به رشته های دیگه ورود نکرده. همین مساله شده که خدماتش کاملا تخصصی و ویژه باشه. ممنون از مدیریت محترم

هادی اسماعیلی, دانشگاه تهران

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو دارین، این نکته مهمترین عامل برای یک دانشجو هست که استرس و نگرانی نداشته باشه ، با ارسال هر پیام، از سرعت پاسخدهی تون خوشحال میشم !!

مژده نیک پی, دانشگاه آزاد تهران شمال

با درود فراوان، از سال 1398 از خدمات تخصصی پژوهشکده حسابداری استفاده می کنم. هیچ ضعفی در خدماتتون ندیدم تا جایی که برای تمامی دانشجویان حسابداری مجموعه شما رو توصیه می نماییم.

نیکان مالکی, دانشگاه ارومیه

من دانشجوی دکترای حسابداری هستم چند بار هم موضوع به استاد دادم ولی تایید نکردن. تعریف شما رو از دوستان شنیدم؛ چطور می تونم از خدمات شما استفاده کنم؟ و اینکه آیا تبریز هم شعبه دارین؟

پیمان پورجبار, دانشگاه تبریز

خدماتتون خوب و حرفه ای هست ولی ایکاش برای مشتریایی که دوستانشون رو بهتون معرفی می کنن یک تخفیف لحاظ کنید و فرقی قائل بشین به نظرم این نقطه ضعف تون هست.

آیسان تقیزاده, دانشگاه یادگار امام

وقتی اینهمه در دانشکده های حسابداری از مجموعه شما رضشایت دارند؛ چرا شرایط پرداخت هزینه ها رو اقساطی نمی کنین که به دانشجوها هم فشار وارد نشه؟

کامران ترابی, دانشگاه گیلان

خواستم اطلاع بدم که من از پایان نامه ام دفاع کردم، بینهایت ازتون تشکر می کنم واقعا خیلی استرس داشتم امیدوارم در مقطع دکتری هم بتونم با کمک شما موفق بشم

فاطمه میرجانی, دانشگاه شهید بهشتی

پژوهشکده حسابداری خوبی ها و مزایای زیادی داره اما به نظر من یکی از مهمترین هاش داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

سعید محمدزاده, دانشگاه یاسوج

من از پایان نامه ام دفاع کردم میخواستم بدونم برای مقاله چطور می تونم اقدام کنم؟ ممنون از پشتیبانی خوبتون

یاشار ملامحمد, دانشگاه اصفهان

قیمتتون با موسسات دیگه تقریبا یکسان هست ولی کیفیت خدمات شما خیلی خیلی بهتره که نشان دهنده مدیریت قوی و مسئولیت پذیری تون هست. فقط اگر برای مشتریهای قدیمی آفر تعیین می کردین خیلی خوب می شد

زینب مالمیریان, دانشگاه آزاد اسلامشهر

اینهمه  ازتون تعریف می کنن ولی توی شهرهای دیگه شعبه ندارید به نظرم این یک نقطه ضعف هست چون فقط دانشجوهای تهرانی دسترسی حضوری دارن

یاسمین میرابریشمی, دانشگاه آزاد اهواز

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر

من تعریف زیادی از مجموعه شما در دانشگاه خودمون و حتی بچه های دیگه شنیده بودم و با شناخت قبلی مراجعه کردم پشتیبانی عالی بود و کیفیت کار از نظر خودم مطلوب بودش بازم دستتون درد نکنه برای ادامه کار مزاحمتون میشم

سمیرا اسکندری, دانشگاه اصفهان

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر

قیمت کار من کمی بالا بودن ولی از کیفیت راضی بودم

نیما ریاحی, دانشگاه آزاد قم

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

کاظم حیدرخانی, دانشگاه آزاد شهرری

به دانشجوهای عزیز توصیه می کنم سراغ موسسات متفرقه نرن اگر از اول با پژوهشکده حسابداری آشنا شده بودم شرایطم خیلی متفاوت بود. ساعت 1 شب پیام فرستادم پشتیبانم در دسترس بود. بسیار راضی هستم.

زهرا سادات موسوی, دانشگاه آزاد رشت

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

همه مشتریاتون راضی هستن ولی یه تخفیفی برای کار من در نظر نگرفتین و این یک ضعف برای موسسه شماست

سیما روشن, دانشگاه علامه

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

غزال شاکری, دانشگاه آزاد دهلران

من از کیفیت کار خانم حنظلی بسیار راضی بودم و تشکر می کنم استاد راهنمام خیلی خوششون اومد درسته که از نظر زمان بندی کمی تاخیر داشتن اما کیفیت کارشون حرف نداشت

کیوان کاهه, دانشگاه تهران

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا ادامه کارم رو انجام بدین

سیدرضا بیدار, دانشگاه فردوسی مشهد

با سلام تجربه ی استفاده از خدمات پژوهشکده حسابداری واقعاً راضی کننده هستش برعکس موسسات دیگه که پشتیبانی به شدت ضعیفی رو ارائه میدن.

سحر پیربابا, دانشگاه آزاد زابل

بی نهایت سپاس از پشتیبانی و ارائه بهترین خدمات. موفق باشید

سعید زاکانی, دانشگاه آبیک

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ مشتری را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

مهدیه کشاورز, دانشگاه شمال