مشاوره انجام رساله دکتری حسابداری

پژوهشکده حسابداری

تنها مرکز تخصصی
مطالعات حسابداری در کشور
09101502239 – 09103434482

مشاوره، آموزش و انجام رساله دکتری حسابداری بعنوان بالاترین طرح پژوهشی کشور

خدماتی مستمر با پشتیبانی تمام وقت جهت تسریع روند نگارش رساله دکتری به همراه نکات آموزشی
انجام پروپوزال حسابداری

فرم سفارش رساله حسابداری

انجام رساله دکتری حسابداری

پژوهشکده حسابداری از سال 1392 بصورت  رسمی در زمینه مشاوره انجام رساله دکتری حسابداری فعالیت می کند. اهداف این موسسه ضمن ارتقاء علمی و کیفی رساله های دکتری حسابداری، آموزش و توانمند سازی دانشجویان این رشته را نیز در بر می گیرد. رساله های جدید این مرکز بر مبنای نیاز جامعه حسابداری کشور و با عناوینی بسیار نوآورانه و کاربردی تدوین می گردد. این موسسه به عنوان اولین مرکز تخصصی مشاوره و انجام رساله دکتری حسابداری در سطح کشور شناخته می شود و طی ده سال فعالیت خود موفق به ارائه خدمات تخصصی به طیف وسیعی از دانشجویان این رشته گردیده است.

چالشهای مهم در نگارش رساله دکتری

موفقیت در انجام رساله دکتری حسابداری مستلزم یک سلسله مطالعات وسیع و جامع پیرامون موضوع منتخب و تحلیل یافته های تحقیق است و همانطور که می دانیم رساله دکتری حسابداری بالاترین طرح پژوهشی در سطح دانشگاه است بنابراین لازم است دانشجویان این مقطع با ارائه یک کار کاملا نوآورانه و علمی؛ شایستگی خودشان را برای دریافت مدرک دکترا به اثبات برسانند.
برای دفاع موفقیت آمیز از رساله دکتری حسابداری، دانشجویان باید بتوانند خود را آماده مواجهه با بسیاری از سختی های این پروژه نمایند این آمادگی فقط از طریق مطالعه و توانمندسازی به دست می آید بنابراین  فقط در صورت داشتن توانایی، تجربه و فرصت کافی است که می توانید به تنهایی نسبت به نگارش رساله اقدام کنید و در غیر اینصورت بهتر است از مشاورین مجرب بهره مند شوید که در این راه، مشاورین پژوهشکده حسابداری می توانند بهترین راهنمای شما باشند.

تضمین کیفیت رساله در پژوهشکده حسابداری

کلیه خدمات در این مجموعه با ضمانت رضایت کامل دانشجو و استاد راهنما ارائه میگردد که انجام رساله دکتری حسابداری از این قاعده مستثنی نیست. رسالت این مرکز از همان ابتدای تاسیس رویکردی آموزشی و پژوهشی  و ارائه خدماتی با کیفیت بوده است و خوشبختانه توانسته است تا به امروز در این مسیر پرفراز و نشیب، استوار و ثابت قدم باقی بماند. هدف ما در انجام رساله دکتری حسابداری، رساندن دانشجو به موفقیتی فراتر از مرزهای دانشگاهی است.

تضمین موسسه به استرداد وجه (در صورت عدم رضایت) باعث شده است که دانشجویان عزیز با اطمینان بیشتری از خدمات با کیفیت بهره مند شوند و وقتی صحبت از ضمانت به میان میآید احساس غرور و افتخار به تمامی کارکنان دست می‌دهد چراکه احساس میکنیم خدماتی بینظیر را به دانشجویان عزیز ارائه میدهیم.

هزینه نوشتن رساله دکتری حسابداری و نحوه پرداخت

پژوهشکده حسابداری ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات پژوهشی در رشته حسابداری است و این بدان معنیست که ما با بهره مندی از بهترین پژوهشگران و محققین، به دانشجویان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهیم. این خدمات از انتخاب یک موضوع ناب آغاز شده و با نگارش پروپوزالی جامع ادامه می یابد و با تدوین یک رساله تمام عیار و فاخر خاتمه می یابد.
هزینه این کار بستگی به عوامل متعددی دارد و تعرفه ثابتی ندارد اما اگر انجام یک رساله منحصر به فرد حسابداری مد نظر شما باشد، ما حمایتتان می کنیم تا تمامی اهداف پژوهشی تان تحقق یابد. هزینه خدمات نیز بر اساس نوع کار تعیین می گردد بنابراین بهتر است در این خصوص با مشاورین مجموعه صحبت کنید ضمنا جهت آگاهی بیشتر از نحوه محاسبه هزینه انجام پایان نامه حسابداری می توانید به صفحه مزبور سر بزنید.

مراحل انجام رساله

انجام رساله دکتری حسابداری مانند تمام طرحهای پژوهشی مشابه خود؛ با انتخاب موضوع شروع می گردد. عنوان یا موضوع رساله دکتری بایستی با دقت و حساسیت ویژه‌ای انتخاب شود می توانید برخی از مولفه های انتخاب موضوع را در مطلبی که با هدف آشنایی بیشتر عزیزان نوشته شده است، اینجا مطالعه کنید.
بعد از تصویب موضوع میتوان نسبت به نگارش پروپوزال اقدام کرد. پروپوزال در مقطع دکتری نیز تفاوتهای زیادی با پروپوزال کارشناسی ارشد دارد چرا که در مقطع دکتری بایستی الگو یا مدلی را معرفی کرده و ایده های نابی را ارائه کنیم.

پیش از شروع رساله؛ باید پروپوازل تصویب شود که چالشهای خود را دارد اما پس از تصویب دیگر نوبت به پژوهش اصلی یا همان انجام فصلهای رساله دکتری است.
در انجام رساله دکترا کار باید کاملا دقیق و با تمام جزئیات انجام شود و تمام مطالب در راستای تحقق اهداف پژوهش تدوین گردد همچنین در هر بخشی بایستی از تحلیلهای تخصصی بهره گرفت تا بار علمی رساله ارتقاء یابد توجه داشته باشید که استخراج مقاله از رساله یکی از پیش شرطهای دفاع از رساله حسابداری است برای مشاهده مقالات حسابداری می توانید به نشریات معتبری همچون ساینس دایرکت مراجعه کنید. پس از خاتمه مراحل تدوین رساله، با تهیه یک فایل پاورپوینت که خلاصه ای از تحقیق خواهد بود، آماده دفاع از رساله خواهید شد.

سوابق پژوهشکده حسابداری در انجام رساله دکتری حسابداری

تعداد رساله های انجام‌ شده در این‌ مرکز

0جلد

تعداد رساله های در دست اقدام

0پروپوزال

ظرفیت باقی مانده برای قبول سفارش

0سفارش

حدود وظایف

وظایف پژوهشکده حسابداری در قبال رساله دکترای حسابداری دانشجویان عزیز فقط محدود به نگارش پروپوزال یا انجام رساله نمی باشد بلکه ما با پشتیبانی های کامل و آموزشهای ضروری و سرنوشت ساز، تا جلسه دفاع از رساله و حتی پس از آن در کنار شما عزیزان هستیم. با اولین تماس؛ تعهدات ما نسبت به دانشجویان عزیز آغاز می گردد و تا عبور از این چالش و کسب موفقیت کامل در کنار شما هستیم.

اصلاح رساله دکتری

در برخی از مواقع با دانشجویان عزیزی مواجه می شویم که ترجیح داده اند شخصا نسبت به انجام رساله دکتری حسابداری اقدام کنند لیکن بدلیل کم تجربگی، پایان نامه ای که انجام می شود فاقد استانداردهای لازم بوده و گاها با انبوهی از نکات اصلاحی از طرف استاد راهنما مواجه می شوند بطوریکه تأمین نظرات استاد راهنما خارج از دانش یا حوصله ایشان است. در چنین موقعیتی، پژوهشکده حسابداری با استفاده از دانش تخصصی، تجربه و مهارت محققین خود تمام موارد اصلاحی را مو به مو به انجام رسانده و نسخه ای جدید از رساله حسابداری ارائه می کند پس کافیست پیامها و نظرات اصلاحی استاد  راهنما را به همراه فایل رساله به دست محققین پژوهشکده برسانید و نگرانی و استرس را از خودتان دور کنید. نمونه ای از رساله های انجام شده در پژوهشکده حسابداری را می توانید در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاه تهران مشاهده کنید.

بهترین موسسه انجام رساله دکتری در حوزه حسابداری

پژوهشکده حسابداری یکی از معتبرترین مراکز پژوهشی در سطح کشور است که بصورت تخصصی در رشته حسابداری فعالیت می کند این مرکز که در سال 1392 تاسیس شده است به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز مشاوره پایان نامه و رساله دکتری شناخته شده است و با تاکید بر پشتیبانی تمام وقت توانسته است رضایت تمام دانشجویان را جلب نماید.
اساتید با تجربه و صاحب سبک، توجه خاص به پشتیبانی و آموزش، کادر اداری مسئولیت پذیر، قیمتگذاری منطقی و دسترسی تمام وقت را می توان از جمله فاکتور هایی برشمرد که پژوهشکده حسابداری را بعنوان بهترین موسسه انجام رساله دکتری حسابداری از دیگر موسسات متمایز کرده است. همچنین یکی دیگر از نقاط قوت و بسیار مهم این مرکز؛ تمرکز انحصاری بر روی رشته حسابداری و اجتناب از ورود به سایر رشته هاست

انجام رساله حسابداری

نظرات کاربران

نظرات دانشجویان عزیزی که از خدمات این موسسه استفاده کرده اند همواره یکی از عواملی بوده است که ما را در ارائه خدماتی مطلوب و با کیفیت راهنمایی کرده است. در اینجا از عزیزان تقاضا می شود همچنان ما را از نظرات سازنده خودتان بهره مند سازید ضمنا نظرات منتشر شده ی برخی از کاربران ارائه میگردد:

یکی از نقاط قوت پژوهشکده حسابداری این هست که فقط بصورت تخصصی در رشته حسابداری و مدیریت مالی فعالیت میکنه و به رشته های دیگه ورود نکرده. همین مساله شده که خدماتش کاملا تخصصی و ویژه باشه. ممنون از مدیریت محترم

هادی اسماعیلی, دانشگاه تهران

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو دارین، این نکته مهمترین عامل برای یک دانشجو هست که استرس و نگرانی نداشته باشه ، با ارسال هر پیام، از سرعت پاسخدهی تون خوشحال میشم !!

مژده نیک پی, دانشگاه آزاد تهران شمال

با درود فراوان، از سال 1398 از خدمات تخصصی پژوهشکده حسابداری استفاده می کنم. هیچ ضعفی در خدماتتون ندیدم تا جایی که برای تمامی دانشجویان حسابداری مجموعه شما رو توصیه می نماییم.

نیکان مالکی, دانشگاه ارومیه

من دانشجوی دکترای حسابداری هستم چند بار هم موضوع به استاد دادم ولی تایید نکردن. تعریف شما رو از دوستان شنیدم؛ چطور می تونم از خدمات شما استفاده کنم؟ و اینکه آیا تبریز هم شعبه دارین؟

پیمان پورجبار, دانشگاه تبریز

خدماتتون خوب و حرفه ای هست ولی ایکاش برای مشتریایی که دوستانشون رو بهتون معرفی می کنن یک تخفیف لحاظ کنید و فرقی قائل بشین به نظرم این نقطه ضعف تون هست.

آیسان تقیزاده, دانشگاه یادگار امام

وقتی اینهمه در دانشکده های حسابداری از مجموعه شما رضشایت دارند؛ چرا شرایط پرداخت هزینه ها رو اقساطی نمی کنین که به دانشجوها هم فشار وارد نشه؟

کامران ترابی, دانشگاه گیلان

خواستم اطلاع بدم که من از پایان نامه ام دفاع کردم، بینهایت ازتون تشکر می کنم واقعا خیلی استرس داشتم امیدوارم در مقطع دکتری هم بتونم با کمک شما موفق بشم

فاطمه میرجانی, دانشگاه شهید بهشتی

پژوهشکده حسابداری خوبی ها و مزایای زیادی داره اما به نظر من یکی از مهمترین هاش داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

سعید محمدزاده, دانشگاه یاسوج

من از پایان نامه ام دفاع کردم میخواستم بدونم برای مقاله چطور می تونم اقدام کنم؟ ممنون از پشتیبانی خوبتون

یاشار ملامحمد, دانشگاه اصفهان

قیمتتون با موسسات دیگه تقریبا یکسان هست ولی کیفیت خدمات شما خیلی خیلی بهتره که نشان دهنده مدیریت قوی و مسئولیت پذیری تون هست. فقط اگر برای مشتریهای قدیمی آفر تعیین می کردین خیلی خوب می شد

زینب مالمیریان, دانشگاه آزاد اسلامشهر

اینهمه  ازتون تعریف می کنن ولی توی شهرهای دیگه شعبه ندارید به نظرم این یک نقطه ضعف هست چون فقط دانشجوهای تهرانی دسترسی حضوری دارن

یاسمین میرابریشمی, دانشگاه آزاد اهواز

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر

من تعریف زیادی از مجموعه شما در دانشگاه خودمون و حتی بچه های دیگه شنیده بودم و با شناخت قبلی مراجعه کردم پشتیبانی عالی بود و کیفیت کار از نظر خودم مطلوب بودش بازم دستتون درد نکنه برای ادامه کار مزاحمتون میشم

سمیرا اسکندری, دانشگاه اصفهان

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی مشاوره گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم پژوهشکده حسابداری از همه بهتره

اصغر بختیاری, دانشگاه علامه

واقعا بهترین شرکت در زمینه ارایه خدمات پژوهشی هستید با پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

ریحانه سادات الوانی, دانشگاه تربیت مدرس

اصلا فکر نمی کردم بتونم استاد سخت گیرم رو راضی کنم دیگه نا امید شده بودم واقعا از تیم قوی و پشتیبانی مطلوب تون تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

سینا توکلی, آزاد نوشهر

قیمت کار من کمی بالا بودن ولی از کیفیت راضی بودم

نیما ریاحی, دانشگاه آزاد قم

ممنون از پژوهشکده حسابداری بهترین سایت پایان نامه نویسی ایران و پشتیبانی 24 ساعته و عالی تون

بتول صادقی, دانشکده حسابداری

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

کاظم حیدرخانی, دانشگاه آزاد شهرری

به دانشجوهای عزیز توصیه می کنم سراغ موسسات متفرقه نرن اگر از اول با پژوهشکده حسابداری آشنا شده بودم شرایطم خیلی متفاوت بود. ساعت 1 شب پیام فرستادم پشتیبانم در دسترس بود. بسیار راضی هستم.

زهرا سادات موسوی, دانشگاه آزاد رشت

سلام؛ می تونم بپرسم هزینه انجام پایان نامه حسابداری در موسسه شما چقدر هست؟ ممنون

کریم باتمانی, دانشگاه پیام نور

همه مشتریاتون راضی هستن ولی یه تخفیفی برای کار من در نظر نگرفتین و این یک ضعف برای موسسه شماست

سیما روشن, دانشگاه علامه

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

غزال شاکری, دانشگاه آزاد دهلران

من از کیفیت کار خانم حنظلی بسیار راضی بودم و تشکر می کنم استاد راهنمام خیلی خوششون اومد درسته که از نظر زمان بندی کمی تاخیر داشتن اما کیفیت کارشون حرف نداشت

کیوان کاهه, دانشگاه تهران

سلام و احترام من به موسسات زیادی مراجعه کردم اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در تهران و کل ایران حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی ایران هستین

رضا شاپوری, دانشگاه تهران

میخواستم از محقق خودم آقای دکتر زارع نهایت تشکر رو داشته باشم واقعا با صبوری مشکلات من رو حل کردن و تونسمتم از پایان نامه ام دفاع کنم همچنین از کادر اداری پژوهشکده حسابداری

اکرم میرزایی, دانشگاه کردستان

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا ادامه کارم رو انجام بدین

سیدرضا بیدار, دانشگاه فردوسی مشهد

با سلام تجربه ی استفاده از خدمات پژوهشکده حسابداری واقعاً راضی کننده هستش برعکس موسسات دیگه که پشتیبانی به شدت ضعیفی رو ارائه میدن.

سحر پیربابا, دانشگاه آزاد زابل

بی نهایت سپاس از پشتیبانی و ارائه بهترین خدمات. موفق باشید

سعید زاکانی, دانشگاه آبیک

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ مشتری را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

مهدیه کشاورز, دانشگاه شمال